2015. június 7., vasárnap

Prológus

*Lori sz. sz. *

-Boldog szülinapot! - kiáltották kórusban, mikor beléptünk az ajtón.
-Boldog szülinapot Majom! - lépett elém Nina vigyorogva és megölelt. - Neked is Roli - biccentett ikertesóm felé.
- Köszi - mosolyogtunk rá.
- Boldog szülinapot srácok - lépett elénk Dani.
- Köszi - mondtuk megint kórusba.
- Iker erő - gúnyolódott Nina, és elindult a konyha felé. Mi addig a többiekkel beszélgettünk, és az ajándékokat nézegettük.Mire észbe kaptam, már Danit sem láttam sehol. Se Dani, se Nina.
- Boldog szülinapot mégegyszer - ordította Nina kilépve a konyhából, mögötte Dani egy gyönyörű tortával a kezébe jött be. Mindketten csak ámulni tudtunk.
-  Ezt ki csinálta? - kérdeztem.
- Én - vigyorgott büszkén Nina.
- Köszönöm! - ugrottam a nyakába.
- Ugyan-ugyan, nincs mit! Inkább vágjátok fel, és együnk. - adta az ötletet legjobb barátnőm.
- Rendben! - mondtam és nekiláttunk felvágni a tortát, utána nekiláttunk beszélgetni és játszani.
- Nina ugye itt alszol? - kérdeztem reménykedve.
- Naná! - vigyorgott rám.Az este hamar eljött és már le is fürödtünk, amikor valami matatást hallottam a padlásról...
*********************************************************************************
Sziasztok! Itt is vagyunk a Prológussal. Reméljük tetszik.

Big Hug: Cherry & Szasza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése